,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. április 29., kedd

~ 15 ZÖLDSÉGES MINESTRONE ~

Minestrone - azaz tartalmas „ nagy ”zöldségleves.
Könnyű dolgom volt vele, hiszen  készen vettem, amiben 15 féle zöldség található, többek közt : burgonya, fehérbab, paradicsom, borsó, répa, zellerszár, cukkini, fehérrépa, zöldbab, sütőtök, káposzta, fokhagyma, póréhagyma, petrezselyem és bazsalikom.
Többféle, zöldséges változatban kapható és borzasztó nagy a kínálat belőle, én már többfélét kipróbáltam. Ezek a konyhakészre elkészített zöldségek, nagyon praktikusak, hiszen nem kell a hámozással, szeleteléssel bajlódni. Igaz a frissnek nincs párja . . . 
Csak felöntöttem vízzel, hozzádobtam egy leveskockát, ízesítettem, sóval borssal és löttyintettem rá egy kevéske olívaolajat.
Kb 40 percig, lassú tűzön gyöngyöztettem. 
Tálaláskor megszórhatjuk reszelt parmezánnal is, mert az olaszok tulajdonképpen minden ami nem édes, azt sajttal szórnak meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése